MakerSpace

Går du og drømmer om at blive iværksætter eller måske programmør? Så kan dette hold være noget for dig. Læs mere længere nede.

MAKERSPACE 😍

I Lejre Ungdomsskole tilbyder vi nu et hold, hvor du kan komme med dine egne projekter og møde ligesindede at sparre med.
Måske går du rundt med en iværksætteridé i maven. Så kan makerspace være stedet, hvor du kan arbejde med dit projekt og få hjælp til at komme videre. Eller måske vil du lære at programmere?
Der vil være adgang til laserskærer, folieskærer, 3D printer, storformatprinter, varmepresser, samt diverse robotteknologier. Alt efter behov, vil der blive afholdt workshops/kurser i diverse teknologier og programmer/programmering.
Der vil være høj grad af mulighed for at påvirke, hvad indholdet komme til at være.

Holdet foregår i MakerSpace på Trællerup Skole, som ligger til højre når man går ind ad hovedindgangen.
Første gang er tirsdag d. 19. september 2023 kl. 16.00-18.30. Sidste gang er tirsdag d. 4/6 2024.

Ungdomsskolens hold kører ikke i folkeskolernes ferier, medmindre læreren på det enkelte hold har informeret om andet!

Der vil være mulighed for at holdet kan rykke rundt på kommunens forskellige skoler, alt efter hvordan holdet deltagersammensætning bliver, og efter de forskellige lokalers udstyr.

Underviser Jacob Kiellberg,
Holdstart tirsdag 19. sep 2023 kl. 16:00
Ledige pladser Holdet er lukket for tilmelding.
Pris GRATIS
Selvforsvar - Kun for Piger
MakerSpace
Fra Hvalsø - Street Life
Fra Kr. Hyllinge - Street Life
Gaming For Girls #3
Smykke værksted Ung til Ung - Sommeraktivitet
Tivolitur m. Juniorklubben
Ugedage tirsdag

Tirsdage kl. 16.00-18.30. første gang tirsdag d. 19. september på Trællerup Skole.

Trællerupskolen