Selvforsvar - Kun for Piger

Selvforsvar - Kun for Piger😍

Her har du mulighed for at lære at forsvare dig selv!

Vi skal træne selvforsvar, fastholdelse, vilje og udholdenhed. Du kommer til at prøve at forsvare dig mod både fastholdelse, slag, spark og våben - og selvfølgelig lærer du også faldteknik. Du får samtidig trænet din krop, så du kommer i form og vigtigst af alt har vi det sjovt i trygge rammer, der tager hensyn til dine grænser!

Ved denne form for selvforsvar - med baggrund i traditionel japansk kampkunst - er det ikke din styrke, men udelukkende din teknik der gør, at du kan forsvare dig fysisk mod en langt større og stærkere modstander - men vi kommer også til at bruge tid på en mere "blød" tilgang til selvforsvar, for det starter helt hjemme i sofaen.

Holdet starter onsdag d. 27/9 2023 - 20/3 2024, hver onsdag kl. 19.00-20.30 i kælderen på Allerslev skole. Ungdomsskolens hold kører ikke i folkeskolernes ferier, medmindre læreren på det enkelte hold har informeret om andet!

Der vil blive mulighed for et hold for "øvede" i slutningen af sæsonen med en afsluttende prøve mod figuranter.

OBS - Dette hold er kun for piger!

Underviser Kenneth Weigand,
Holdstart onsdag 27. sep 2023 kl. 17:00
Pris GRATIS
Selvforsvar - Kun for Piger
MakerSpace
Fra Hvalsø - Street Life
Fra Kr. Hyllinge - Street Life
Gaming For Girls #3
Smykke værksted Ung til Ung - Sommeraktivitet
Tivolitur m. Juniorklubben
Ugedage onsdag

Hver onsdag kl. 19.00-20.30 på Allerslev skole. Første gang d. 27/9.

Allerslev Skole