Kom og prøv motocross og ATV på Ungdomsskolens nye crossbane. Læs mere længere nede.

Vil du prøve MotoCross og ATV, så har du nu chancen i sommerferien. Ungdomsskolens motocrosslærer giver dig nemlig mulighed for at prøve at komme og køre på vores maskiner tre onsdage i sommerferien - alle dage fra kl. 10.00-15.00 i Jerndalen i Hvalsø. Du er velkommen alle dage eller blot nogle af dagene. Vi har hjelm, nakkekrave, skulderpanser og handsker, som du kan låne, men sørg selv for at have tøj (langærmet bluse og lange bukser) og sko på, der kan tåle at blive beskidte.

Find Jerndalen i Hvalsø ved at følge skiltet fra Merianhaven (4330). Fortsæt ud af merianhaven, når asfalten stopper, fortsætter du udad den lille grusvej. For enden af grusvejen ligger grossbanen på venstrehånd.

Vi glæder os til at se dig.

Underviser Jesper Klink,
Pris GRATIS
Smykkeværksted Ung til Ung - Sommeraktivitet
SommerKlub☀️Hvalsø
Ugedage onsdag

Onsdage: 3. juli 2024, 10. juli 2024 og 17. juli. Alle dage kl. 10.00-15.00 Jerndalen i Hvalsø. Følg skiltet fra Merianhaven (4330 Hvalsø). Fortsæt ud af merianhaven. Når asfalten stopper, fortsætter du udad den lille grusvej. For enden af grusvejen ligger Crossbanen på venstrehånd.

CrossBanen