Har du lyst til at besøg et super professionelt musikstudie, hvor du kan indspille din egen musik...?? Så skal du læse mere nedenfor og se hvad Lejre Musikskole og Lejre Ungdomsskole har sammensat af sommertilbud til netop dig..

Er du interesseret i at producere din egen musik eller dine egne beats - måske endda at blive en dygtig producer? Så er denne sommeraktivitet måske lige noget for dig. Hos os vil du stifte bekendtskab med programmet Ableton Live og lære hvordan du bruger det bedst muligt, så du bliver i stand til at skabe præcis den lyd og med de effekter, som du ønsker at dit nummer skal have - uanset musikgenre.

Vi har alt grej, men du er naturligvis velkommen til at supplere med eget udstyr. Du vil få tips og lære tricks med tilhørende feedback til dine egne projekter. Derudover vil du også blive klogere på, hvordan du sætter gear op til indspilning med eksempelvis trommer, guitar, vokaler osv.

Lejre Musikskole og Lejre Ungdomsskole inviterer dig indenfor i musikkens verden i et fedt studie, hvor alt gear og grej er til rådighed.

Så du skal kun medbringe dit gode humør og dine musikalske tanker.

Det foregår i den første uge af sommerferien - mandag den 1. juli og onsdag den 3. jule begge dage i tidsrummet fra kl. 10.00 - 15.00 i Hvalsø Kulturhus, Skolevej 12, 4330 Hvalsø.

Vi glæder os til at se dig!

Underviser
Pris Gratis
Smykkeværksted Ung til Ung - Sommeraktivitet
SommerKlub☀️Hvalsø
Ugedage mandag, onsdag

Hvalsø Kulturhus mandag den 1. juli og onsdag den 3. juli begge dage fra kl. 10.00-15.00, Skolevej 12, 4330 Hvalsø.

Lejre Ungdomsskole, Hvalsø