Juniorklubben i Hvalsø

- Kender du os?

Juniorklubben er et eftermiddagstilbud til dig, som går i 6., 7. eller 8. klasse typisk på Hvalsø skole. Her kan du hygge dig sammen med mange nye venner og et væld af forskellige aktiviteter.

Gaming / Playstation / VR:

Juniorklubben har et super fedt lokale med hurtige computere. Computerne bruges også til undervisning i eSport. Du har også mulighed for at spille PS5, Nintendo switch eller prøve vores VR: Vive Index.

Køkkenet:

Du kan også tage plads i vores køkken/alrum, hvor der er mulighed for brætspil, hænge ud i sofahjørnet eller hvad man nu har lyst til. Vi serverer en eftermiddagssnack hver dag. Vi plejer at lave bolsjer eller bagning løbende.

Værkstedet: + Keramik og smykker:

Juniorklubben har fede værksteder hvor du både kan lave smykker og keramik, plus alt det andet du kunne have lyst til. Teresa er super dygtig til det kreative, og finder altid på nye spændende kreative projekter.

Biografen:

Vi har en lækker biograf hvor du kan se dine yndlingsfilm. Én dag om ugen serverer vi popcorn til en udvalgt film. Resten af ugen kan du udvælge netop din favourit, og se den med vennerne.

Bordtennisrummet:

Vores bordtennis rum er ikke kun til bordtennis. Der er også mulighed for at danse, lytte til musik eller spille Singstar/Just Dance. Vi bruger også lokalet til at spille "4mans" fodboldspil.

Udendørs aktiviteter:

Her kan du både vælge at slappe af i hængekøjerne, eller udfordre dig selv på vores skaterrampe. Vi har også udendørs spil og aktiviteter med mulighed for blandt andet beachvolley, fodbold, stikbold, vikingespil eller noget helt andet du selv finder på. Klubben har også lækre nye mountainbikes. Vi har også en bålplads og grill, som vi typisk bruger om sommeren.

Du kan sammen med de voksne tage med på ture til tivoli, svømmehal,  Vilde Vilkaner, Lalandia, Skitur, skøjtebane, biografture, ATV, shoppeture - eller hvad du ellers har af gode forslag.

Hvordan bliver du medlem?

Hvis du ikke er meldt ind i en daginstitution skal dine forældre tage kontakt til Lejre Kommunes Pladsanvisning - her kan der også fås mere information omkring priser mv.

www.facebook.com/juniorklubbenihvalsoe

Kontakt os!