Har du lyst tl at bruge 3 dage i sommerferien på at udforske dine kreative evner står vi klar med et keramisk univers... Læs mere nedenfor..

Kære dig, der har lyst til at være kreativ og udforske dine ideer med tilhørende beskidte hænder...))

På denne sommeraktivitet kan du producere din egen keramik eller en hjemmelavet gave. Du vil bliver introduceret til materialets muligheder samt de teknikker, man bruger i formgivninger, dekorationen og glasseringen af leret, så du kan kreere din egen brugskunst og skulpturer. Du vil komme til at arbejde med stenlertøj og vi har to elektriske drejeskiver til rådighed. Vi undersøger de udfordinger, der opstår undervejs, og lærer af dem med og af hinanden.

Man skal være obs på, at vi måske ikke når at brænde og glasere vores genstande på én dag, hvorfor det vil være smart, at du kommer alle 3 dage - 1., 2. og 3. juli 2024 fra kl. 10.00 - 15.00 på Lejre Ungdomsskole, Sandbechs Alle 1a, 4330 Hvalsø.
Man skal selv have frokost med til keramikværkstederne!

At lave keramik er en længere proces - men pas på man bliver dybt afhængig af det :-)

Vi glæder os til at se dig.

Underviser
Pris Gratis