Vilde Vulkaner - Juniorklubben

Juniorklubben i Hvalsø

Skal du med til Vilde Vulkaner 2024 3.-5. juli ? Du skal være indmeldt i Juniorklubben for at deltage! - Max 24 pladser. Læs mere længere nede -

Tid og sted
3-5 Juli - 2024
Aldersgrænse
For alle unge.
500,-
Holdet er fyldt.

Ledige pladser på venteliste

Nu er det muligt at tilmelde sig Vilde Vulkaner! (Når tilmeldingen åbner d. 29 April, kl. 12:00)

Vilde Vulkaner ligger d. 2. Juli – 5 Juli. Vi sover dernede d. 3-5. Juli. (Vi kører ned og reserverer Pavilionplads og teltplads tirsdag).

Der er 24 pladser - først til mølle princippet.
Vi tager afsted onsdag morgen og er hjemme fredag lidt over middag.

I kan holde øje med programmet på vildevulkaner.dk

Vi afholder et lille formøde inden vi tager afsted, hvor vi aftaler regler, praktisk info og teltfordeling. Vi sender info ud omkring tid og sted. Det bliver i Juni måned. Vi medbringer selv telte til turen. Man må meget gerne selv medbringe telt. Men man kan også låne af ungdomsskolen. I skal selv være med til at sætte telt op! Til formødet lægger vi en plan for hvem der sover sammen.

Info og pakkeliste til vilde vulkaner:

Sørg for at kontakte de voksne hvis I har problemer eller bliver uvenner. Vi har før prøvet at I har gået med det selv. Vi vil gerne hjælpe jer med at løse konflikter osv. Det skal være en god tur for alle.
Ingen må gå alene eller føle sig alene på turen.
Energidrikke er forbudt!

Det er vigtigt at I overholder vores faste mødetider, og de aftaler vi laver sammen dernede.
Vi vil gerne vide hvis I tager medicin eller smertestillende, så vi har styr hvad I indtager. – Så vi er opmærksomme på jer.
Festivallen udleverer gratis morgenmad, frokost (ikke onsdag) og aftensmad.

Vi sætter telte og pavillon op om tirsdagen (2. Juli). Vi kører fra Juniorklubben kl. 08:00 og er hjemme ca. kl. 13:00 – Nogle fra jeres teltgruppe skal deltage, så vi kan få en god plads sammen. – Der er max plads til 7 i bussen denne dag.

Afgang Juniorklubben: Onsdag 03/07 kl. 10:00
Hjemkomst: ca. kl. 12:00 Fredag. (Måske lidt før).

Kontakt nummer til (Også under festivallen) Jesper: 4049 1096

Pakkeliste:

Du skal huske at pakke:
• Ét telt til jeres gruppe.
• Sovepose & liggeunderlag
• Tøj til torsdag og fredag. (Det er koldt om aftenen) evt. regntøj Praktisk fodtøj.
• Toiletgrej – Tandbørste og tandpasta.
• Solcreme – evt. myggespray.
• Lommepenge
• Drikkedunk / Vandflaske
• Sygesikringsbevis.
• Evt. Mobiltelefon og Lader.
• Madpakke til frokost onsdag.