RoadTrip til Bornholm (maj)

🚌 Ture, Events & Rejser ✈️

Vil du med til en hyggelig og udfordrende weekend på Bornholm? Læs mere længere nede

Kåre Ravnskov
Planlægning d. 22. + 29. april
RoadTrip d. 3.-5. maj
Fra 12 år til og med 19 år. Og du skal gå på et af følgende klassetrin: 7. 8. 9. 10.
500kr. betales ved tilmelding
Holdet er lukket for tilmelding

Tag med Ungdomsskolen på Roadtrip til Bornholm d. 3. - 5. maj 2024. Inden turen mødes vi d. 22. + 29. april, hvor vi sammen skal planlægge turen og øve nogle klatreteknikker. På turen er der nemlig mulighed for at klippeklatre med top reb i Moselykke stenbrud samt at rapelle ved Opalsøen. Kåre, som er med turen, er Ungdomsskolens klatreinstruktør - så du har ikke blot mulighed for at prøve klatring - Kåre kan også give dig en masse viden og udfordringer. Udover klatring, er du med til at planlægge, hvad vi ellers skal se og opleve på Bornholm. Vi tager afsted fredag eftermiddag i Ungdomsskolens busser. På Bornholm skal vi overnatte i Tejn på et vandrehjem, hvor vi selv laver mad.

Mandag d. 22. april og mandag d. 29. april mødes vi på Ungdomsskolen i Hvalsø (Sandbechs alle 1a, 4330 Hvalsø) kl. 16.30-19.30.

Fredag d. 3. maj tager vi afsted om eftermidagen, når I har fri fra skole (præcis tidspunkt aftaler vi sammen på holdet). Vi kommer hjem igen søndag sidst på dagen.

Kåre Ravnskov