We ❤️ sport

Har du lyst til at prøve at køre motocross under dygtig vejledning, og har du lyst til at lære at 'skrue' på en crossmaskine? - så har vi holdet til dig.

Mack Jeppesen
Jesper Klink
Mandage kl. 18.00-20.30
+ nogle onsdage og lørdage (aftales med lærerne på holdet).
Fra 13 år til og med 19 år.
Antal ledige pladser
Der er 8 pladser tilbage.

Holdet mødes i kælderen på Såby Skole hver mandag kl. 18.00-20.30, hvor der er motocross værksted. Sammen med lærerne på holdet, Mack og Jesper, aftales der hvornår man kører motocross. De dage der vil være mulighed for det er onsdage eller lørdage, men aftales sammen på holdet!
Mack og Jesper kan hjælpe dig med tips til taktik og teknik, uanset om du er begynder, eller har prøvet det før.
Om mandagen skilles, renses og repareres skolens egne maskiner, så de er klar til at køre. Det foregår i kælderen på Kr. Såby Skole. Der køres enten onsdage eller lørdage efter efter behov og individuel tilmelding til lærerne på vores egen bane i Jerndalen i Hvalsø. Du kan låne det nødvendige udstyr af skolen. Der er mulighed for, i løbet af sæsonen, at dyste mod andre skoler på andre baner.
Jerndalen i Hvalsø finder du ved at følge skiltet fra Merianhaven (4330 Hvalsø). Fortsæt ud af merianhaven. Når asfalten stopper, fortsætter du udad den lille grusvej. For enden af grusvejen ligger grossbanen på venstrehånd.
På vores motocrossværksted må du gerne tage din egen knallert - eller andre motoriserede ting med, og reparere dem under kyndig vejledning af Mack og Jesper.
Der køres frem til slut oktober og igen fra marts.
Løbende tilmelding, meld dig til og kig forbi!

Holdet starter op i starten af April. - Nærmere dato kommer snarest!

Ungdomsskolens hold kører ikke i folkeskolernes ferier, medmindre læreren på det enkelte hold har informeret om andet!

Mack Jeppesen

Jesper Klink