Ungdomsklubber

Ungdomsklubben i Osted Osted Skole, Langetoften 25, Osted. HUSK at det nu er muligt at anvende klubben som 6. klasseselev gratis og som besøgende frem til sommeren.

Thea Elise Elmegaard Meesenburg
Ungdomsklubben Osted
349 kr.
Onsdag kl. 18.00-21.00

Osted ungdomsklub tilbyder aktiviteter som Playstation og gaming samt mange andre former for spil. Vi har fælles arealer, der giver plads til hygge på kryds og tværs. I vores køkken alrum laver vi mad og hygge sammen. Udenoms arealerne tilbyder forskellige former for boldspil og skate.
Personslet glæder sig til at se netop dig og dine venner.

Åbningstider:
Onsdag kl. 18.00-21.00
Alle vores Ungdomsklubber holder lukket i skoleferier - så hvis du har haft fri fra skole er klubben lukket!
Vi holder sidste klubaften onsdag den 13. december 2023 og åbner i 2024 den 10. januar.

Pris:
Det koster 349kr. at gå i Ungdomsskolens Ungdomsklubber for hele skoleåret. Når du har betalt i én klub, kan du komme i alle vores klubber. Skal du tilmeldes mere end én klub, så kontakt ungdomsskolen på 46404804 på alle hverdage ml. kl. 9.00 - 15.00. Du kan også få en af de voksne i klubben til at hjælpe dig.

Medarbejdere

Thea Elise Elmegaard Meesenburg