Digitalister Ung-Til-Ung

✨ Selvudvikling ✨

I ung-til-ung Digitalisterne kan alle være med - det kræver kun lysten til at være med. Læs mere om hvad vi laver længere nede.

Følg os på @digitalister_sexualister_lejre
Søren Helmersen
Opstartsmøde d. 14/9 på ungdomsskolen i Hvalsø
Begynderkursus d. 29/9-1/10
Fra 12 år til og med 22 år. Og du skal gå på et af følgende klassetrin: 7. 8. 9. 10.
Antal ledige pladser
Der er 17 pladser tilbage.

Som Digitalist lærer man at holde oplæg for andre unge. Du bestemmer selv, hvad du vil tale om, når du er ude og holde oplæg.
Når du har tilmeldt dig, tager vi sammen på begynderkursus hos Ungdomsringen med andre nye sexualister og digitalister fra hele Danmark.
Vi mødes ca. 1 gang om måneden, hvor vi diskuterer forskellige emner og bliver klædt på til at holde oplæg.
Du vurderer selv, hvor meget tid du ønsker at invistere i arbejdet som digitalist.
Som digitalist taler man typisk om:

• Sociale medier
  • billeddelling
  • samtykke
  • sexting
  • hacking
  • falske profiler
  • grooming
  • apps og spil
  • digital mobning
  • identitet
  • lovgivning
  • privatliv

Vi holder opstartsmøde d. 14/9 kl. 17.00-20.00 på Ungdomsskolen i Hvalsø.
Der er begynderkursus for alle nye fredag d. 29/9 til søndag d. 1/10. Begynderkurset foregår sammen med andre nye unge sexualister fra hele Danmark og er gratis at deltage i.

Vi arbejder tæt sammen med Sexualisterne - derfor holder vi tit møder sammen med dem.

Søren Helmersen