Tivoli - Ungdomsklubberne

🙋🏼‍♂️Klubture og -events🙋🏽‍♀️

Tag med ungdomsklubberne i Tivoli til klubbernes dag. Læs mere længere nede,

Tid og sted
7. maj maj 2024
Aldersgrænse
Fra 12 år til og med 19 år. Og du skal gå på et af følgende klassetrin: 7. 8. 9. 10.
150kr.
Holdet er fyldt.

Turen er for dig, der er indmeldt i en af Ungdomsskolens ungdomsklubber!
Ungdomsringen afholder "Ungdomsringens dag" i Tivoli.
Ungdomsringens dag i Tivoli er et arrangementet i Tivoli, hvor der vil være optræden på den store scene hele dagen. Her fremviser unge fra klubber dans og sang. Der vil være masser af andre unge mennesker fra klubber i hele landet.
Man behøver ikke at se forestillingen, men kan blot gå rundt i Tivoli med vennerne, og prøve forlystelser.
Vi tager afsted fra stationen i Hvalsø 7. maj 2024 kl 14.55. Det er vigtigt, at du kommer til tiden, da vores tog kører fra stationen kl 15.06.
I skal selv medbringe lommepenge, og sørge for mad derinde. Man kan købe mad, eller medbringe en madpakke, det er op til jer.
Vi sørger for indgang, transport og alm. turpas.
Inde i Tivoli SKAL man gå i grupper af min. to, og ingen må forlade Tivoli mens vi er afsted. Vi mødes fælles et par gange derinde, og alle får en af de voksnes telefonnummer.
Vi tager afsted fra Tivoli omkring kl. 20.10, med toget, så vi lander på Hvalsø Station ca. kl. 21:20.
Turen koster kr. 150,-