Hvalsø

Ungdomsklubber

Ungdomsklubben i Hvalsø Sandbechs Allé 1A, Hvalsø. HUSK at du som 6. klasseselev nu kan anvende klubben gratis som besøgende frem mod sommeren. Følg os på @ungdomsklubbenhvalso

Medarbejder
Anders Mørkeby
Lars Halberg Lysén
Emil Bengtsson Larsen
Jesper Hansen
Lejre Ungdomsskole, Hvalsø
349 kr.
Åbningstider
Tirsdag og torsdag kl. 18.00-21.00

Hvalsø ungdomsklub tilbyder flere spændende lokaler med bl.a. stor gameropsætning, hvor du kan game på kryds og tværs. Vores computere er af top kvalitet. Der er stort fællesareal med plads til at være social med nye og kendte ansigter. Du kan spille diverse spil på Playstation 5 eller vælge et solidt brætspil eller tage plads ved billardbordet eller bordtennisnettet. Vi har egen biograf med fede biografstole og super lydanlæg - du skal bare vælge titlen på din film.

Du er også altid velkommen til at udfordre de voksne i en aktivitet. Vi sætter også stor pris på, hvis du har nogle fede ideer til nye ting og sager for aftenklubben.

Der er skaterrampe og mulighed for beachvolley udendørs når vejret er til det.
På tirsdage laver vi mad sammen i køkkenet, du kan være med til at bestemme hvad vi skal spise, og på torsdage er der mulighed for at bage en kage.
Personalet glæder sig til at se dig og dine venner.

Åbningstider:
Tirsdag og torsdag kl. 18.00-21.00
Alle vores Ungdomsklubber holder lukket i skoleferier - så hvis du har haft fri fra skole er klubben lukket!
Vi holder sidste åbningsaften torsdag den 14. december 2023 og åbner igen den 9. januar 2024.

Pris:
Det koster 349kr. at gå i Ungdomsskolens Ungdomsklubber for hele skoleåret. Når du har betalt i én klub, kan du komme i alle vores klubber. Skal du tilmeldes mere end én klub, så kontakt ungdomsskolen på 46404804 på alle hverdage ml. kl. 9.00 - 15.00. Du kan også få en af de voksne i klubben til at hjælpe dig.

Medarbejdere

Anders Mørkeby