Ungdomsklubber

Ungdomsklubben i Osted Osted Skole, Langetoften 25, Osted.

Ungdomsklubben Osted
349 kr.
Onsdag kl. 18.00-21.00

Tilmeldingen gælder for hele sæson 24/25

Osted ungdomsklub tilbyder aktiviteter som Playstation og gaming samt mange andre former for spil. Vi har fælles arealer, der giver plads til hygge på kryds og tværs. I vores køkken alrum laver vi mad og hygge sammen. Udenoms arealerne tilbyder forskellige former for boldspil og skate.
Personslet glæder sig til at se netop dig og dine venner.

Åbningstider:
Onsdag kl. 18.00-21.00
Alle vores Ungdomsklubber holder lukket i skoleferier - så hvis du har haft fri fra skole er klubben lukket!

Pris:
Det koster 349kr. at gå i Ungdomsskolens Ungdomsklubber for hele skoleåret. Når du har betalt i én klub, kan du komme i alle vores klubber. Skal du tilmeldes mere end én klub, så kontakt ungdomsskolen på 46404804 på alle hverdage ml. kl. 9.00 - 15.00. Du kan også få en af de voksne i klubben til at hjælpe dig.