UV PARTY

ALKOHOL-, RØG- OG NIKOTINFRI UV PARTY Eventgruppen inviterer til kæmpe UV PARTY... Skal du deltage?? Ja, selvfølgelig skal du det.. Læs mere længere nede og tilmeld dig..

ALKOHOL-, RØG- OG NIKOTINFRI UV PARTY!!!
Fredag d. 3. maj 2024 slår Eventgruppen dørene op til et kæmpe UV PARTY kl. 19.30-23.30 for alle 7., 8. og 9. klasser i Lejre Kommune.

Det hele foregår i på Allerslev skole, Bispegårdsvej 2, 4320 Lejre..valsø, hvor der kommer et par super gode DJ.s og spiller - der vil være mulighed for at få afspillet en specifik playliste via Spotify - så hvis I på hver skole leverer en playliste på 15 minutter vil der være stor sandsynlighed for at få den afspillet.

Du kan tilmelde dig og tilkøbe en billet her på siden senest d. 2. maj 2024 kl. 19.59 - prisen er kr. 40,- pr. pers. incl. en sodavand og en pose chips samt lidt UV streger i ansigtet.. Der er ikke mulighed for at købe billet i døren.

Når du kommer til festen, har du mulighed for at få lidt UV maling. Der vil også være knæklys til de første, der kommer til festen.
OBS! Hvis du vælger at få UV maling på, når du kommer til festen, skal du være opmærksom på, at det måske ikke kan komme af tøjet!

På aftenen vil du kunne få gratis kildevand fra hanen eller tilkøbe chips og sodavand - du kan kun betale med MobilePay!

Eventgruppen, Ungdomsskolen samt SSP og Ungdomsklubmedarbejdere vil være til stede hele aftenen - HUSK at sikre dig billet hurtigst muligt.

Vi glæder os til at se dig og dine venner.

Underviser
Pris 40kr. ved tilmelding incl. en sodavand og en pose chips - ingen køb af billetter ved døren.
Selvforsvar - Kun for Piger
Kinesisk madlavning
Musical Danser
MakerSpace
Fra Hvalsø - Street Life
Fra Kr. Hyllinge - Street Life
Tivoli
UV PARTY
Studiemusikproduktion
Lalandia - Juniorklubben
Gaming For Girls #1
Gaming For Girls #2
Gaming For Girls #3
Tufte
Ugedage fredag

3. maj 2024 fra kl. 19.30 - 23.30 på Allerslev skole, Bispegårdsvej 2, 4320 Lejre.

Allerslev Skole