Ungdomsklubber

Ungdomsklubben i Såby Fanøvej 2A åbner igen den 8. april 2024 - også for besøgende 6. klasses elever. Følg os på @ungdomsklubbenkrsaaby

Lars Halberg Lysén
Charlotte Pedersen
Mohammad Wafiq
Ungdomsklubben Kr. Såby
349 kr.
Mandag kl. 18.00-21.00

Såby ungdomsklub tilbyder forskellige lokaler med bl.a. gamerrum, bordtennis og billard samt stort fælleslokale, hvor der kan hygges på forskellig vis. Der er nyere stort lokale med sofaer og storskærm, hvor du kan nyde en film med vennerne. Der er store udenomsarealer med plads til boldspil mm.
Vi laver mad sammen i vores køkken alrum og du kan være med til at bestemme menuen.
I ungdomsklubberne er der mulighed for at lave forskellige ture ud af huset.
Personalet glæder sig til at se dig og dine venner.

Åbningstider:
Mandag kl. 18.00-21.00
Alle vores Ungdomsklubber holder lukket i skoleferier - så hvis du har haft fri fra skole er klubben lukket!
Vi åbner igen den 8. april 2024 efter at have været lukket grundet manglende besøgende. HUSK at du som 6. klasseselev også kan komme som besøgende.

Klubben er grundet manglende anvendelse midlertidig lukket fra og med 7. november 2023 tll og med uge 8 i 2024.

Pris:
Det koster 349kr. at gå i Ungdomsskolens Ungdomsklubber for hele skoleåret. Når du har betalt i én klub, kan du komme i alle vores klubber. Skal du tilmeldes mere end én klub, så kontakt ungdomsskolen på 46404804 på alle hverdage ml. kl. 9.00 - 15.00. Du kan også få en af de voksne i klubben til at hjælpe dig.

Medarbejdere

Lars Halberg Lysén